Tisztelt Szerők, Látogatók!

A Láncolat Műhely weboldalának munkáját 2017 szeptemberétől a Comitatus internetes irodalmi folyóirat (www,comitatusfolyoirat.blogspot.com) váltja fel.
A továbbiakban közlésre szánt írásműveket, egyéb alkotásokat a comitatusfolyoirat@gmail.com email címre várunk. A megadott elérhetőségen az itt megismert kritikusok bírálják el a küldeményeket és reagálnak a küldött anyagokra.

Szinay Balázs,
főszerkesztő

2017. május 21., vasárnap

Színdarab

with 0 Comment


Díszes szórólappal hirdetted meg magad,
be engem hívtál, bár ezren lesték szavad.
Kihunytak a fények, és megállt az élet,
ahogy a színpadon megláttalak téged.

Félénk kis szélkakas szerepébe bújtál,
minden pillanatban más dallamot fújtál.
Mondandód hamis volt, mosolyod meg álarc,
így lett az álomból egy unalmas párharc.

Vártad, hogy én várjak, s vártam rád, ha vártad,
de örökre, ne hidd, nem leszek az árnyad!
Hogy mit tettem érted, tán el is feledted,
féltél a döntéstől, meghoztam helyetted:

Szép vagy, de csak látszat, mit ér a színdarab,
ha mondandója nincs, s a játék kín marad?
Vond be a függönyöd, időd itt most lejárt,
bukott színész maradsz, s színházad is bezárt.



Kép: Soproni Petőfi Szíház My Fair Lady produkciójának stábja






0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése

► Üzenőfal / Kiajánló: itt osszthatod meg az által ajánlott műveket!


Üzenőfal használat: A fenti gombok segítségével be tudtok jelentkezni. A "Guest" opció azt jelenti, hogy egyszerűen csak begépelitek a neveteket.